Jeg har fornylig været pårørende i forbindelse med en indlæggelse på Odense Universitetshospital. I den forbindelse gør man sig naturligvis nogle tanker, ikke bare om selve sygdommen, men også om opholdet på OUH. Da jeg først hørte om indlæggelsen, blev jeg lidt skræmt. Når man hører om sygehuse i...
Published